Bij een betaling of op mijn factuur kom ik de naam Top Supplies tegen, wat houd dit in?
Top Supplies is het bedrijf achter Topcartridge.nl. Top Supplies gebruikt de naam Topcartridge.nl als handelsnaam.
Verkopen jullie alleen huismerk inktcartridges en toners?
Nee, wij verkopen niet alleen huismerk maar kunnen ook origineel leveren op verzoek. Indien u hier interesse in heeft, neem dan contact met ons op.
De afbeelding wijkt (iets) af van het ontvangen product.
Het kan inderdaad voorkomen dat een product er op een afbeelding iets anders uitziet dan het ontvangen product. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de afbeelding zo veel mogelijk kloppend is. Ondanks dat een afbeelding kan afwijken zorgen wij ervoor dat de productinformatie juist en up-to-date is zodat u altijd het correcte product ontvangt.
Het product zit er anders uit dan het origineel. Is dit normaal?
Het kan zijn dat het huismerk product er een klein beetje anders uitziet dan het originele. Dit heeft te maken met patenten van de merkfabrikant. Dit kan geen kwaad en heeft geen invloed op de pasvorm en werking van de cartridge of toner.
Kan het huismerk artikel negatieve gevolgen hebben voor mijn printer?
Nee, onze cartridges en toners worden geproduceerd volgen ISO 9001 en ISO 14000 norm en voldoen daarom aan strenge kwaliteits- en milieueisen. Onze producten hebben dezelfde eigenschappen en werking als het originele exemplaar en zullen daarom niet de eigenschappen, werking of levensduur van de printer verkorten. Volgens de Consumentenbond (Digitaalgids mei-juni 2014) blijk dat uit onafhankelijk onderzoek er geen echt verschil in problemen ontstaan dan met originele producten, en kan er met originele producten dezelfde problemen ontstaan als met niet originele producten.
Wat houd de Laagste Prijs Garantie in?
Bij Topcartridge.nl profiteert u altijd van de beste prijs, wij bieden dan ook de Laagste Prijs Garantie. Mocht u toch nog een product elders goedkoper zien, en voldoet aan onze voorwaarden, laat ons dit dan weten. Wij doen u dan een passend voorstel.
Voorwaarden:
1. Product van andere webshop moet in een Nederlandse webshop met Nederlands adres te koop zijn.
2. Product van andere webshop mag niet in de aanbieding zijn of korting hebben.
3. Product van andere webshop mag niet in prijs lager zijn i.c.m. een kortingscode of kortingsbon.
4. Stuur ons een link van het product wat u gezien heeft.
Wat is het verschil tussen een cartridge, toner en drum?
Een cartridge is een plastic behuizing die gevuld is met inkt en vind u in een inktjetprinter. Deze cartridges worden in de printer geklikt. De meeste kleureninktjetprinters maken gebruik van vier cartridges met de kleuren zwart, cyaan, magenta en geel. Sommige printers gebruiken ook de kleuren licht cyaan, licht magenta en grijs. Een inktjetprinter word over het algemeen gebruikt bij de mensen thuis.
Een toner bevat geen inkt maar een poeder (tonerpoeder) en vind u in een laserprinter. Het poeder word door een drum op het papier gezet. Een laserprinter word over het algemeen gebruikt bij bedrijven.
Een drum vind u bij een Brother printer en word samen gebruikt met de toner. Deze twee samen zorgen voor de afdruk en hebben beide een verschillende levensduur. Ze geven beiden apart aan wanneer ze aan vervanging toe zijn, dit gebeurt door een melding in het display of een waarschuwingslampje. De toner word in de drum geplaatst en door een lichtgevoelige rol die in de drum zit word het poeder met behulp van statische elektriciteit op het papier gebracht. Door druk en warmte hecht het poeder aan het papier en zo ontstaat een afdruk. Deze drum mag u nooit te lang blootstellen aan (zon)licht. De lichtgevoelige rol in de drum kan hierdoor onherstelbaar beschadigen waardoor de afdrukkwaliteit niet meer gegarandeerd kan worden. Neem een drum pas uit de verpakking als u deze daadwerkelijk gaat vervangen.
Hoe kan ik een cartridge of toner het beste bewaren?
Een cartridge kunt u het beste bewaren op een droge en donkere plaats in de originele verpakking. Wij adviseren om de verpakking of de cartridge rechtop te bewaren. Met andere woorden, als de tekst normaal leesbaar is dan staat de verpakking rechtop. Bewaar de cartridge op kamertemperatuur.
Een toner kunt u het beste horizontaal bewaren. Meestal staat er een pijl op de verpakking die naar boven moet wijzen. Als de toner verticaal word bewaard dan bestaat de kans dat het poeder naar 1 plek zakt en daardoor niet goed verdeeld is. Dit kan ervoor zorgen dat er niet goed afgedrukt word en er daardoor zwarte, gestreepte of blanco pagina's afgedrukt worden. Schud de toner voor gebruik enkele malen heen en weer om het poeder gelijkmatig te verdelen. Bewaar de toner op kamertemperatuur.
Waarom heeft een cartridge of toner een chip?
De voornaamste functie van de chip is dat deze doorgeeft aan de printer welke cartridge of toner is geplaatst. Ook weet de printer welke kleur er geplaatst is en weet de printer hoe vol de cartridge of toner is. Het voordeel van een chip is dat de printer ook herkent of de juiste cartridge of toner geplaatst is. Is dit niet het geval dan word dit door de printer aangegeven via een melding op het display. Hiermee voorkomt u dat deze op de verkeerde plek geïnstalleerd word. Welke informatie er precies word doorgeven tussen chip en printer is per merk verschillend.
Topcartridge.nl geeft 24 maanden garantie, wat houd dit in?
Dit betekend dat u er vanuit mag gaan dat onze producten minimaal 24 maanden goed functioneren. Stel u koopt uw product op 01-01 2019 en gaat deze pas gebruiken op 31-12-2020 en het product werkt niet, dan krijgt u van ons een nieuw product opgestuurd. Dit geld alleen voor producten die al die tijd in de beschermende verpakking hebben gezeten. Is uw product uit de beschermende verpakking gehaald en bewaard buiten de verpakking dan kunnen wij helaas geen garantie geven.
Op de verpakking staat een datum, wat betekend dit?
Dit is de garantiedatum van de fabrikant. Na deze datum geeft de fabrikant geen garantie meer. Dit heeft geen gevolgen voor uw garantie bij ons. Uw garantie gaat in op het moment dat u het artikel bij ons gekocht heeft.
Als voorbeeld: Op uw verpakking staat 06-2020 en u heeft het artikel gekocht in 06-2019, dan heeft u gewoon garantie tot 06-2021.
Ik heb een defect product in een gesloten verpakking ontvangen, wat nu?
Neem dan z.s.m. contact met ons op via e-mail, WhatsApp of contactformulier.
Na het openen van de verpakking zag ik dat het product defect / beschadigd is, wat nu?
Neem dan z.s.m. contact met ons op via e-mail, WhatsApp of contactformulier.
Wat is het verschil tussen Dye inkt en Pigment inkt?
Dye ink:
- sneldrogende inkt op waterbasis
- reageert op water waardoor het lijkt op "bloeden"
- is niet permanent
- vervaagt bij zonlicht
- blijft op het papier liggen
Pigment inkt:
- langzaam drogende inkt op waterbasis
- is waterbestendig als deze inkt droog is
- dekt op donker papier
- kan goed tegen zonlicht
- hecht zich aan/in het papier
Dye inkt (kleurstof inkt cyaan, magenta, geel)
Dye inkt is een kleurstof dat oplost in water. Deze inkt heeft de eigenschap om (veel) eerder dan pigment inkt te vervagen te vervagen/verkleuren. Ook minder goed tegen water kunnen is een eigenschap van deze inkt. Meestal is Dye inkt goedkoper dan Pigment inkt omdat de onderzoek en ontwikkelingskosten voor Pigment inkt hoger liggen.
Pigment inkt
Door kleine deeltjes Pigment en een vloeibare vervoerder te mengen met een gekleurd poeder en water ontstaat Pigment inkt. Doordat Pigment inkt zeer watervast is hecht deze inkt zich aan papiervezels en daardoor dringt het beter in het papier. Hierdoor heeft water minder invloed op Pigment inkt dan Dye inkt. Omdat Pigment ink zich aan de papier vezels hecht is deze inkt beter bestand tegen vegen en vlekken dan Dye inkt dat meer op het papier blijft liggen. Doordat Pigment inkt beter tegen zonlicht kan zal het minder snel vervagen.
Voor de normale huis, tuin en keukenafdrukken zal het niet veel verschil uitmaken welke inkt u gebruikt. U kunt het beste het inktsoort gebruiken die de fabrikant ook gebruikt. Ook bij het hervullen van de cartridge adviseren wij om de inkt te gebruiken die in de cartridge zit. Stel u heeft een cartridge met Pigment inkt dan kunt u die het beste weer vullen met Pigment inkt. Voor de prijs maakt het bij ons geen verschil, zowel de Dye inkt als de Pigment inkt hebben bij ons dezelfde prijs.
Heeft inkt een houbaarheidsdatum?
Nee, in principe niet. Zolang de cartridge of toner word bewaard in de originele gesloten verpakking op een droge, koele en donkere plaats dan kan er niks met de inkt gebeuren en kan het jaren meegaan.
Op de verpakking staat een datum, wat betekend dit?
Dit is de garantiedatum van de fabrikant. Na deze datum geeft de fabrikant geen garantie meer. Dit heeft geen gevolgen voor uw garantie bij ons. Uw garantie gaat in op het moment dat u het artikel bij ons gekocht heeft.
Als voorbeeld: Op uw verpakking staat 06-2020 en u heeft het artikel gekocht in 06-2019, dan heeft u gewoon garantie tot 06-2021.
Na installatie in mijn printer werkt de cartridge of toner niet.
Mocht de printer na het installeren van de cartridge een foutmelding geven waardoor er niet geprint kan worden, dan kunt u de volgende stappen ondernemen.
Stap 1: Controleer de melding. Controleer als eerste welke melding word weergegeven op het display van de printer. U kunt ook de status controleren in de software als er geen display op uw printer zit. Volg de instructies op die worden aangegeven op het display of in de software. Er bestaat de kans dat het om een melding gaat die met simpelweg OK bevestigd dient te worden of genegeerd kan worden door de melding te sluiten.
Stap 2: Controleer of de melding betrekking heeft op de cartridge die vervangen is of dat het om een algemene foutmelding gaat.
Mocht printen nog steeds niet mogelijk zijn dan kunt u onderstaande stappen volgen.
Stap 1: Haal de cartridge die de melding aangeeft uit de printer.
Stap 2: Veeg de chip op de cartridge schoon.
Stap 3: Haal de printer voor ruim een minuut van de stroom en haal indien aanwezig de USB-kabel uit de computer.
Stap 4: Sluit de printer weer aan op stroom en de USB-kabel.
Stap 5: Plaats de cartridge weer in de printer.
U kunt de stappen ook uitvoeren in deze volgorde > Stap 3, Stap 1, Stap 2, Stap 5, Stap 4.
Mocht printen hierna nog steeds niet mogelijk zijn neem dan contact met ons op via e-mail, Whatsapp of contactformulier. Vermeld de foutcode als deze aanwezig is. Eventueel een foto van de foutmelding versturen is ook mogelijk. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Ik heb strepen op mijn afdrukken tijdens en na het printen, wat nu?
Je hebt het vast ook wel eens meegemaakt, je bent net een groot document aan het afdrukken en opeens staan er strepen op het papier. Ontzettend vervelend, maar vaak is dit eenvoudig te verhelpen. Een printer geeft strepen wanneer bijvoorbeeld de inkt op is, maar het kan ook liggen aan instellingen van de printer zelf.
Wij hebben alle mogelijke oorzaken voor je op een rijtje gezet met de bijbehorende oplossing.
INHOUDSOPGAVE
Jouw printer geeft strepen? Controleer de cartridges!
Strepen bij het printen? Doe een onderhoudsbeurt!
Printer print strepen; controleer de afdrukinstellingen
Jouw printer geeft strepen? Controleer de cartridges!
De meest voorkomende oorzaak van een printer die strepen geeft, zijn vaak cartridges. Als de cartridges leeg zijn of misschien zelfs uitgedroogd, kan dit strepen geven bij de afdrukken die je maakt. Hoe je dit dus kunt verhelpen, is door de cartridge te vervangen. Of jouw Epson printer print met strepen of een ander merk printer strepen geeft, bij ons vind je de cartridges die je nodig hebt.
Strepen bij het printen? Doe een onderhoudsbeurt!
Het kan ook zo zijn dat de spuitmondjes van de printer verstopt zitten. De printer geeft strepen wanneer de inkt er niet goed uit kan. Door een onderhoudsproces uit te voeren, kunnen de strepen bij het printen eenvoudig verholpen worden.
Het is belangrijk dat bij het onderhoudsbeurt jouw printer papier bevat. Doe dus papier in de papierlade van de printer voordat je aan het onderstaande proces begint.
Set-up en instellingen
Ga op jouw printer display naar de optie set-up of instellingen. Zoek hier naar hulpprogramma’s of onderhoud. Welk van de twee woorden je vindt, is afhankelijk van jouw printer en/of merk.
Reiniging
Vervolgens ga je op zoek naar: ‘printkop reinigen’ of ‘spuitkanalen controleren’. Welk van de twee opties je vindt, is afhankelijk van jouw printer en/of merk. Hierna maakt de printer wat geluiden en begint de reiniging. Deze geluiden zijn volstrekt normaal en betekenen niet dat jouw printer kapot is. Wil je meer weten over het reinigen van jouw printkop? Lees dan ook ons artikel: Printkop van jouw inkjetprinter reinigen.
Na de reiniging
Als de reiniging van de printer is voltooid, komt er een testpagina uit de printer. Als de testpagina nog steeds strepen bevat, kun je de vorige stappen nogmaals doorlopen. Is het na 3 pogingen nog niet verholpen? Dan kun je de afdrukinstellingen nog controleren. Hoe je dat doet, en waar je naar moet kijken, dat lees je hieronder.
Printer print strepen; controleer de afdrukinstellingen
Het kan voorkomen dat de afdrukinstellingen van de printer niet goed staan en dat je hierdoor strepen krijgt bij de afdrukken die je maakt. Je kunt de kwaliteit opnieuw instellen. Dit werkt op Windows anders dan op Mac, hieronder vind je voor beide systemen hoe je de kwaliteit aanpast.
Windows afdrukinstellingen wijzigen
1. Open het afdrukvenster door een printopdracht te starten
2. Klik op eigenschappen, opties, printer installatie, printer of voorkeuren
3. Pas afdrukkwaliteit aan naar: Beste en klik op OK.
4. De instellingen zijn nu opgeslagen
5. Maar een testafdruk om te zien of de strepen weg zijn.
MacOS afdrukinstellingen wijzigen
1. Open het afdrukvenster door een printopdracht te starten
2. Klik op papier/kwaliteit of media en kwaliteit
3. Verhoog de kwaliteit
4. Klik op: opslaan
5. Maak een testafdruk om te zien of de strepen weg zijn.
Krijg je de strepen niet weg, lukt het niet om de stappen te doorlopen of heb je persoonlijk advies nodig? Dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen je graag persoonlijk verder met het oplossen van jouw printerproblemen.
Verkopen jullie alleen huismerk inktcartridges en toners?
Nee, wij verkopen niet alleen huismerk maar kunnen ook origineel leveren op verzoek.
Verkopen jullie originele inktcartridges en toners?
Ja zeker, wij kunnen op verzoek ook originele cartridges en toners leveren. Indien u hier interesse in heeft kunt u ons een e-mail sturen.
De afbeelding wijkt iets af van het ontvangen product.
Het kan inderdaad voorkomen dat een product er op een afbeelding iets anders uitziet dan het ontvangen product. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de afbeelding zo veel mogelijk kloppend is. Ondanks dat een afbeelding kan afwijken zorgen wij ervoor dat de productinformatie juist en up-to-date is zodat u altijd het correcte product ontvangt.
Het ontvangen product zit er anders uit dan het origineel. Is dit normaal?
Het kan zijn dat het huismerk product er een klein beetje anders uitziet dan het originele. Dit heeft te maken met patenten van de merkfabrikant. Dit kan geen kwaad en heeft geen invloed op de pasvorm en werking van de cartridge of toner.
Kan het huismerk product negatieve gevolgen hebben voor mijn printer?
Nee, omdat onze cartridges en toners worden geproduceerd volgen ISO 9001 en ISO 14000 norm voldoen deze aan strenge kwaliteits- en milieueisen. Onze producten hebben dezelfde eigenschappen en werking als het originele exemplaar en zullen daarom niet de eigenschappen, werking of levensduur van de printer verkorten. Volgens de Consumentenbond (Digitaalgids mei-juni 2014) blijkt dat, uit onafhankelijk onderzoek, er geen echt verschil in problemen ontstaan dan met originele producten. Er ontstaan met originele producten dezelfde problemen als met niet originele producten.
Hoe lang is mijn bedenktijd?
U heeft het recht om 14 dagen de tijd uw product(en) te beoordelen en te bepalen of u het wilt houden of retour wilt sturen. Uw 14 dagen bedenktijd gaat in op het moment dat u uw product(en) in ontvangst heeft genomen. Komt uw bestelling in 2 verzendingen dan gaat de bedenktijd in bij ontvangst van het 2e pakket.
U hoeft geen reden op te geven waarom u het product retour wilt sturen. Om het proces snel en soepel te laten verlopen, willen wij wel graag weten dat u het product retour stuurt.
Hoelang heb ik de tijd om te retourneren?
U heeft vanaf het moment dat u uw retour heeft aangemeld, 14 dagen de tijd om product(en) retour te sturen. Wij adviseren u om uw product(en) pas retour te sturen nadat u een retourbericht van ons heeft ontvangen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld retour krijg?
Na aanmelding van uw retour storten wij binnen 14 dagen het complete factuurbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) op uw rekening. Stuurt u een deel van uw bestelling retour dan krijgt u alleen het bedrag van uw retour gestuurde product(en) terug.
Hoe vraag ik een retour aan?
Dit doet u via de pagina "Retourneren". Deze pagina vind u links onderaan bij het kopje "Klantenservice".
Voor een snelle en soepele afhandeling heeft het de voorkeur om uw retour altijd via deze retourneren pagina aan te vragen. Na uw aanvraag mag u uw retour direct retour sturen maar het geniet de voorkeur om eerst ons retourbericht af te wachten. Dit retourbericht is als volgt;
1. Uw retour is goedgekeurd. (U heeft vanaf nu 14 dagen de tijd om het product retour te sturen)
2. Uw retour is afgekeurd. (U krijgt van ons de reden van afkeur en wij zullen u eventueel om aanvullende informatie vragen)
Moet ik betalen voor een retourzending?
Dat ligt aan de reden van retour sturen.
1. Heeft u van ons een verkeerd of defect product ontvangen? Dan zorgen wij ervoor dat u het juiste product krijgt en zijn de (retour)kosten die daaruit vloeien uiteraard voor onze rekening.
2. Ziet u af van de koop? Dan zijn de (retour)kosten die daaruit vloeien voor uw rekening. Het volledige factuurbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) storten wij terug.
3. Heeft u een verkeerd product besteld? Dan zijn de (retour)kosten die daaruit vloeien voor uw rekening. Wilt u alsnog het juiste product ontvangen dan adviseren wij u, voor een snel en soepel verloop van het proces, het juiste product opnieuw te bestellen in onze webshop. Voor het verkeerd bestelde product maakt u een retour aan via de "Retourneren" pagina. Vervolgens print u het retourlabel uit en stopt u deze in het pakket. (Kunt u geen label uitprinten dan ontvangt u van ons het retournummer. Schrijf dit retournummer op een los papiertje en stop die in het pakket) Neem altijd contact met ons op, het kan namelijk voorkomen dat wij een product niet retour hoeven omdat de kosten dit niet rechtvaardigen.
4. Bent u niet thuis of kan uw bestelling niet bezorgd worden en wordt uw bestelling naar een afhaalpunt gebracht, dan heeft u, zowel bij PostNL en DPD, 7 dagen de tijd om het daar op te halen. Doet u dit niet en uw bestelling word naar ons retour gestuurd dan zijn wij genoodzaakt om € 7,95 (Nederland) of € 9,95 (België) aan retourkosten in rekening te brengen. Zodra uw bestelling terug is bij ons krijgt u van ons het volledige aankoop bedrag retour minus de retourkosten van € 7,95 of € 9,95. Dit geldt ook als u uw bestelling weigert bij de deur. Deze retourkosten zijn de kosten van de vervoerder (PostNL of DPD) en onze administratieve kosten.
De kosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening. Zie PostNL website voor de actuele kosten. Zodra wij alle producten hebben ontvangen storten wij meteen het complete factuurbedrag (inclusief verzendkosten) op uw rekening. Stuurt u een deel van uw bestelling terug, dan storten wij alleen het bedrag (exclusief verzendkosten) terug van het product dat u retour heeft gestuurd.
Ik heb het verkeerde product besteld. Wat nu?
Indien u een verkeerd product heeft besteld dan adviseren wij u, voor een snel en soepel verloop van het proces, de onderstaande stappen te volgen:
1. Bestel het juiste product in onze webshop.
2. Maak voor het verkeerd bestelde product een retouraanvraag aan via de "Retourneren" pagina. (Pagina vind u onderaan bij het kopje "Klantenservice")
3. Kies in stap 1 bij reden van retour "Ik heb het verkeerde product besteld" en kies bij gewenste oplossing "Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst met het juiste product"
* Vergeet niet uw nieuwe ordernummer te vermelden in het vak "Aanvulling"
4. Kies in stap 2 uw adres.
5. Klik op "Retouraanvraag versturen"
6. Klik op "Klik hier voor uw retourlabel. Stuur deze mee met de zending" om uw label te downloaden. Voeg deze bij het/de te retourneren product(en).
7. Stuur uw product(en) retour maar LET OP! verstuur uw product(en) pas nadat u een e-mail bericht van ons heeft ontvangen.
De kosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening. Zie PostNL website voor de kosten. Zodra wij alle producten hebben ontvangen storten wij meteen het complete factuurbedrag (inclusief verzendkosten) op uw rekening. Stuurt u een deel van uw bestelling terug, dan storten wij alleen het bedrag (exclusief verzendkosten) terug van het product dat u retour heeft gestuurd.
Welke retouren zijn uitgesloten?
1. Producten die beschadigd of defect geraakt zijn door invloeden* van buitenaf. Denk hierbij aan valschade, waterschade, etc. etc. etc.
*hiermee worden invloeden bedoeld die plaatsvinden nadat u de producten in ontvangst genomen heeft. Is het product beschadigd tijdens het transport van ons naar u toe en dus voordat u het in ontvangst heeft genomen, neem dan gerust contact met ons op voor een oplossing.
2. Aangebroken beschermende (gesealde) verpakkingen van cartridges en toners.
3. Producten die niet gekocht zijn bij Topcartridge.nl.
4. Producten die gebruikt zijn.
Cartridges en toners zijn na opening beperkt houdbaar en kunnen gevoelig zijn voor stof, vingerafdrukken en (zon)licht. De verpakking van een cartridge of toner is daarom belangrijk voor de houdbaarheid en kwaliteit van het product. Deze zijn hierdoor vaak verzegeld, vacuüm verpakt of verpakt in stof/lichtdicht materiaal. Dit soort verpakkingen zijn na het openen niet meer te herstellen.
Voorbeeld;
U pakt het product uit en tijdens installatie komt u erachter dat het niet past en deze niet geschikt is voor uw printer. U heeft dan geen recht op een retourzending omdat u het product eerst had kunnen controleren voordat u het uit zijn beschermende en doorzichtige verpakking haalt.
Zit het product in een doos dan mag u de doos openen en het product uit de doos nemen en het product vergelijken met het oude product. Tevens kunt u controleren of de (type)nummers overeenkomen met het oude product en kunt u controleren of de bestelde cartridge geschikt is voor uw printer. Om deze controles uit te voeren is openen van de beschermende doorzichtige verpakking niet nodig. Heeft u de controles gedaan en u komt er achter dat de cartridge en/of toner niet geschikt zijn en de beschermende verpakking is onaangebroken dan heeft u wel recht op een retourzending.
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar zie toch liever af van de aankoop, wat nu?
U mag dan zonder reden van opgaaf uw bestelling retour sturen. De reden hoeven wij niet te weten, wel graag dat u retour wilt sturen zodat wij op de hoogte zijn. Maak daarom uw retour aan via onze "Retourneren" pagina. Deze pagina vind u onder het kopje "Klantenservice".
Zodra wij alle producten hebben ontvangen storten wij meteen het complete factuurbedrag (inclusief verzendkosten) op uw rekening.
LET OP: voor een snelle en juiste afhandeling, stuur uw product(en) pas retour nadat u bericht van ons heeft ontvangen.
Wat is de levertijd van een bestelling?
PostNL: Als u voor 17:00 uur besteld, dan word uw bestelling dezelfde avond nog aan PostNL overhandigd en zal de volgende dag bij u worden bezorgd indien er geen vertraging optreed in het proces bij PostNL.
DPD: Als u voor 14:00 uur besteld, dan word uw bestelling dezelfde dag nog aan DPD overhandigd en zal de volgende dag bij u worden bezorgd indien er geen vertraging optreed in het proces bij DPD.
Op welke dagen word er bezorgt?
Uw bestelling word op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag bezorgd.
Als ik op zaterdag of zondag bestel, wanneer krijg ik dan mijn bestelling?
Uw bestelling zal dan dinsdag worden bezorgd.