Garantie & Klachten

Garantie
U heeft natuurlijk recht op een deugdelijk product. Wij doen er alles aan om u een goed en lang functionerend product te leveren, echter kan het gebeuren dat een product bij aflevering niet goed functioneert of defect is, of binnen de garantietermijn defect raakt. Mocht dit bij u het geval zijn dan verzoeken wij u om binnen 48 uur na constatering van het defect contact met ons op te nemen. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek ons hierover in te lichten.

Wij geven, vanaf aankoopdatum, 24 maanden garantie op al onze producten, maar ook na deze 24 maanden staan wij graag voor u klaar.

Wanneer u gebruik wilt maken van onze garantie neem dan gerust contact met ons op via één van de mogelijkheden op onze contactpagina en vermeld daarbij de volgende gegevens;

  • Uw naam.
  • Factuur of ordernummer.
  • Omschrijving van het defect.
Wij streven ernaar om u op werkdagen binnen 4 uur te beantwoorden.
 
Belangrijk info garantie zendingen
 
  • Producten dienen indien mogelijk in originele verpakking retour gestuurd te worden.
  • Indien een product is beschadigd door invloeden* van buitenaf kan Topcartridge.nl het product na ontvangst weigeren en geen vergoeding toekennen of slechts een deel van het bedrag vergoeden. Zorg er daarom voor dat uw zending voldoende beschermd is.
  • Verpak de retour producten (eventueel) in een doos om (verdere) defecten tijdens transport te voorkomen.
  • Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband / tape op de originele verpakking. Sticker met retour adres en plakband / tape om verpakking te sluiten zijn uiteraard wel toegestaan.

Uitgesloten van garantie zijn
 
  • Producten die beschadigd zijn door invloeden* van buitenaf.
  • Producten die defect zijn geraakt door onjuist gebruik.
  • Producten die niet bij Topcartridge.nl gekocht zijn.
* Denk hierbij aan valschade, waterschade, etc. die plaatsvinden nadat u de producten heeft ontvangen. Is het product beschadigd tijdens het transport van ons naar u toe en dus voordat u het in ontvangst heeft genomen, neem dan gerust contact met ons op voor een passende oplossing.
 

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland en dat u daarover een klacht heeft. Neem in dit geval contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@topcartridge.nl of via onze contactpagina en dan komen wij zeker tot een goede oplossing. Leidt dit toch niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via dit platform van de Europese Commissie.

Hulp nodig?

Hulp nodig?

WhatsApp ons via 0613593406